13 Ağustos 2014 Çarşamba

Nerde kalmıştım?

En son konuşacak birini arıyordum masal niyetine. Geçen sene temmuzun sonlarına doğru... Sonra uykum gelmiş uyumuşum ve uykumda bir kabus gördüm. #hepsirüyaymış neyseki...

En son kafam biraz karışıktı İstanbul. O gün uyumakta zorlanıyordum. Ama o gün kötüler yoktu, uyumasaydım kabus da yoktu, ve sadece bir kaç iyi adam vardı. Sonra bugün oldu :)



Biraz panik atak durumu vardı, sessizlik bende çarpıntı yapıyordu, ya da belki de iyi kötü her şey. Bu yüzden belki de biraz tedirgin uyumuşum ki bu kabusu görmüş olmalıyım.

Gökçeada'ya gitmişim rüyamda, önce her şey güzel başlıyor. Keçiler var, yeşillikler, Zeytinliköy var, deniz harika, annem babam var. Bir de bir adam var, sürekli yanımda. Bir yerden tanıyorum ama nerden? Bu kişi dibimden ayrılmıyor Tatlı sözlerle uyuşturup bir zehir veriyor bana, kendisi de çok hasta. Ölmek üzere hastalıktan. Ama ben o an anlamıyorum. O zehir bana tatlı geliyor, içtikçe içiyorum. istanbul'a geliyoruz, o da geliyor. Evime geliyor ve sürekli bana bu zehirden veriyor. Meğersem zehir ben de bağımlılık yaratıyormuş, yaşamam için o zehre ihtiyacım olacakmış. Her şey çok güzel giderken bir gün, o hasta adam, zehri vermeyi birden kesiyor. Ben kıvranıyorum, ellerim ayaklarım beynim uyuşuyor. Ölüyorum diyorum, yalvarıyorum ve dönüp arkasına bile bakmıyor. Nefret dolu bu adam bana bütün hastalığını bulaştırıyor ve ben ölüyorum. Ölüyorum dedikçe o toprak atıyor, nefessiz kaldıkça boğuyor... Hemen ölmüyorum. Kıvranmam 7-8 ay sürüyor. Derkeeeeen... Uyanıyorum. 1 sene geçmiş...

Bu adam kimdi? Niye rüyama girdi bilmiyorum. Bu kabus neden bu kadar uzun sürdü? Neden böyle bir kabus gördüm? Bu soruların cevabını bilmiyorum ama sadece bu kabustan kurtulmaya çalışıyorum. Ve bu adamdan haliyle çok korkuyorum, gerçek hayatta karşıma çıkar diye...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder