9 Eylül 2014 Salı

Yol yardımı

Bazen lastik patlar, ve lastiğin ne zaman patlayacağı belli olmaz. Çivinin lastiğe girip girmeyeceğine siz karar veremezsiniz, ne zaman gireceğini de bilemezsiniz. Bazen havası birden inmez ve fark ederseniz. İşte o zaman çok şanslısınız. Ama eğer bir anda patlarsa yolda kalırsınız. "Yol" yardımı çağırırsınız. Ya da gücünüz varsa lastiği değiştirirsiniz.

Çivi ise sizin hiç tahmin etmediğiniz bir anda çıkabilir karşınıza. Heryerde olabilir. Sürekli çivi batçak diye korku içinde de gidemezsiniz. Bilemezsiniz nerden zarar vereceğini, anlmazsınız. Kaçmazsınız da. Güvenmek zorunda kalırsınız lastiklere...

Bugün, lastiklere altıncı hisle dikkatlice baktığım bir gündü. Bir baktım ki birinin havası inik. Yolda kalmadım Allah'tan lastikçiye götürdüm. Tamir edildi :)
Arabanın lastikleri tamam da, ya çivi gibi batan, lastik gibi patlayan insanları napıcaz? Yolumuza engel olan, yolda kalmamıza sebep olan bu insancıkları? Kendi kendime baş edemeyince ben de "yol" yardımı aldım. Bana iyi geldi. 

Artık batmayan, patlamayan insan istiyorum!

Vurgu, ünlem, nokta...


Bu yazıda "kinaye" sanatı kullanılmıştır.

Çidolojik :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder