28 Nisan 2014 Pazartesi

Çok şey istemiyorum ki ben... Sadece saçım :)

Şu hayattan çok şey istemiyorum aslında. Saçım çabuk uzasın, bir de kıvırcık olsun, bi de parlasın, bi de çok kabarık olsun istiyorum. Çok mu?

Ee tabi parlak ve kıvırcık yapacak güzel bir şampuanım da olsun. Yani şampuanımı alacak kadar param, bir de saçıma yakışacak güzel kıyafetlerim ve ayakkabılarım olsun. Arada bir saçımın yanlışlıkla gireceği lezzetli bir yemeğim, çok sıcaklayınca onu ıslatacak suyum da olsun.
Unutmadan! Sabah işe gelir gelmez "Ayy bugün saçların ne güzel olmuş diyen" arkadaşlarım, kocaman da olsam saçını kurutmadan çıkma diye hafifçe kızarak tembihleyen annem ve babam olsun. Saçıma sıkılmadan fön çekecek eğlenceli bir kuaförüm, saçımı boyatınca geçecek minik depresif hallerim olsun.
Yazın saçlarımın rengini solduran güneşim, yüzdükçe saçımı sertleştiren tuzlu denizim olsun. Saçımı enseme yapıştıran yaz mevsimim, saçımı dağıtan rüzgarlı bir sonbaharım olsun, bi de saçıma papatya tacı yapabileceğim ilkbaharım olsun.
Yar saçların lüle lüle diye şarkılar söyleceğimiz eğlenceli akşamlarım, tüm kokusu saçıma sinecek sigaram, rakım, balığım olsun.
Saçımı boyattığımda farketmeyen ama benim saçlarımı koklamadan yaşayamayacak bir sevgilim olsun. Saçımı minik parmaklarının arasına alıp çekecek minik bebeğim olsun (saçları da bana benzesin tabii). İçimde, saç tellerim kadar çok sevgi olsun...
Her sabah aynaya baktığımda saçımı görebileceğim gözlerim olsun, saçımı savura savura yürüyebileceğim ayaklarım, saçlarımı sağ sola atabileceğim ellerim, arkasına koyabileceğim kulaklarım olsun.

Ve en önemlisi sabah uyanır uyanmaz saçımı yapacak kadar yaşama hevesim, sağlığım, huzurum olsun.

Çidolojik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder